Tuesday 3 April 2018

نباید هایی درباره طراحی سایت




نباید هایی درباره طراحی سایت
همانطور که میدانید محتوای سایت یکی از مهمترین اصول در موفقیت یا شکست سایت شما میباشد. علی الخصوص آن که محتوای مناسب تاثیر بسزایی در بالا رفتن رتبه سایت در گوگل خواهد داشت. به همین دلیل محتوای شما میبایست پیوسته جدید و به روز باشد و حدالامکان از محتوای یکنواخت دوری کنید. بنابراین به منظور بهبود سئو سایت خود، در هنگام طراحی سایت فراموش نکنید که قسمتی را برای بلاگ یا اخبار در نظر بگیرید.

 استفاده از فلش را به کل فراموش کنید

اگر فقط کمی درباره اصول بهینه سازی سایت و بهبود سایت سررشته داشته باشد حتما میدانید که استفاده از فلش در طراحی سایت یک اشتباه محض می باشد. چرا که موبایل ها و برخی مرورگرها، فایل های Flash را پشتیبانی نکرده و قابیت خواندن آنهارا ندارند. به همین دلیل این فایل ها ، می توانند ضربه بزرگی به روند فروش کلی سایت بزند.



از طرف دیگر محتوای فایل های Flash توسط کرولرهای موتورهای جستجو خوانده نمی شوند و بهره وری سایت را با مشکل مواجه میکنند. جالب اینجاست که با این وجود باز هم برخی از افراد هنوز به استفاده از فلش اصرار دارند؛ غافل از آنکه با این کار راه را برای رقیبان خود هموار میکنند.



مخاطبین اصلی را فراموش نکنید
مخاطبین هدف سایت خود را همیشه در ذهن داشته باشید و فراموش نکنید که سایتتان را برای چه کسانی طراحی کرده اید. آنها مهمترین مخاطبان شما و اولویت اول سایتتان هستند. بنابراین قبل از شروع طراحی سایت میبایست آنها را شناسایی کرده و نیازهای آنها را بشناسید تا در مرحله بعد بتوانید سایت و محتوای آن را در جهت رفع این نیازها بنا کنید.





عبارات تخصصی و کلیشه ای را دور بریزید
از آنجایی که همه بازدیدکنندگان سایت شما افراد متخصص نیستند و اصولا شناختی از شما و کارهایتان ندارند ،به کار بردن کلمات و عبارات تخصصی و تکنیکی آنها را از سایت شما فراری خواهد داد. بنابراین تمام تلاش خود را در جهت ساده سازی و روان نویسی مطالب به کار ببندید وبا زبانی صریح و شیوا به توضیح خدمات و فعالیت های خود بپردازید.







No comments:

Post a Comment