Tuesday 3 April 2018

اسرار سوخته سئو


اسرار سوخته  سئو
از آنجایی که هیچ گونه قطعیت صد در صدی در سئو وجود ندارد و امروزه این صنعت مملو از فرضیات و تئور های اثبات نشده است،قصد داریم برخی از اسرار غیر واقعی و کذب سئو را برایتان افشا کنیم.



متاتگ ها
استفاده از متاتگ ها در گذشته به این دلیل رایج بود که موتورهای جست و جو در تشخیص موضوع هر صفحه ضعیف بودند، از این رو افراد به منظور دسته بندی درست از متاتگ های کلید واژه استفاده میکردند. اما پس از مدتی اینترنت با حجم بالایی از اسپم به دلیل زیاده روی مردم در تگ گذاری مواجه شد، به همین دلیل گوگل این تکنیک را کنار گذاشت و از آن به عنوان یک روش سوخته یاد کرد. البته شایان ذکر است که تگ های عنوان و توضیحات همچنان برای سئوی سایت مهم است و تنها مجاز به خالی گذاشتن فیلد متاتگ های کلید واژه هستید.



تبلیغات گوگل
برخی افراد بر این باورند که اگر بابت تبلیغات مبلغی را به گوگل پرداخت کنند، گوگل به بهبود رتبه شان کمک خواهد کرد.گرچه این نظریه عجیب هیچگاه اثبات نشد. چرا که در صورت صحت این موضوع سایت مورد نظر دیگر نیازی به تبلیغات کلیکی نداشت.گرچه تبلیغات گوگل ابزار مناسبی است تا کلید واژه های مورد نظرتان را جست و جو کنید و بفهمید در کجای نتایج گوگل هستید اما با این حال تضمینی برای بهبود رتبه تان وجود ندارد.



کلیدواژه ها

یکی از فرضیات اشتباه طراحی سایت این است که اگر کلیدواژه ها را مکررا در متن تکرار کنید متن شما کاملا با این واژه ها مرتبط شده و رتبه شما افزایش پیدامیکند.این فرضیه تا جایی درست است که از کلید واژه ها در موقعیت و مکان مناسب استفاده کنید نه این که در جای جای متن به شکلی غیر هوشمندانه مرتبا به آن اشاره کنید.



پیوندهای بی اهمیت
در یکی از ویدیو های مربوط به Google’s Matt Cutts توضیح داده میشود که یکبار گوگل تصمیم گرفت که به شکل آزمایشی نتایج جست و جو را بدون درنظر گرفتن پیوندها انجام دهد. اما این کار نتایجی دربرداشت که گوگل از تصمیم خود منصرف شد و پیوندها راهمچنان پابرجا گذاشت.



با این حال کسانی که از این موضوع بی خبرند ،گمان میکنند که لینک ها دیگر بحساب نمی آیند، از این رو رسانه های اجتماعی را جایگزین آن میکنند. اما شما در جریان باشید ، تا زمانی که گوگل روش بهتری را جایگزین نکرده است اهمیت لینک ها همچنان به قوت خود باقیست.



No comments:

Post a Comment