Tuesday 3 April 2018

ایمیل مارکتینگ


ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یا بازاریابی ایمیلی یکی از انواع بازاریابی آنلاین هست که گاه به عنوان ابزاری برای بازاریابی مستقیم و گاه برای بازاریابی انبوه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در میان ابزارهای مختلفی که در یک کمپین تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان ایمیل مارکتینگ را یکی از ارزان‌ترین ابزارهای تبلیغاتی دانست.

شاید همین ارزان بودن نسبی ایمیل مارکتینگ باعث شده است که کمتر به جزییات فنی و یا افزایش اثربخشی آن توجه کرد.

واقعیت درست اما خطرناک: ایمیل مارکتینگ همیشه سود‌ده است
در حال حاضر در دنیا قوانین مشخصی برای مبارزه با ایمیل اسپم وجود ندارد. به عبارتی احتمال اینکه شما به خاطر اسپمینگ (که قطعاً تجاوز به حریم شخصی دیگران است) تحت پیگرد قانونی قرار بگیرید بسیار پایین هست.

جالب اینجاست که حتی کاربران هم این مسئله را پذیرفته‌اند و کمتر شنیده‌ایم که کسی از ایمیل اسپم، به عنوان تجاوز به فضای شخصی خود یاد کند.

متاسفانه، ارزان بودن هزینه ارسال ایمیل و نیز  پذیرفته شدن تلویحی ایمیل اسپم به عنوان واقعیت گریزناپذیر  باعث شده که تقریباً هر شکل ضعیف یا نادرستی از اجرای ایمیل مارکتینگ برای افراد سودجو، سودده و اقتصادی باشد.

ایمیل مارکتینگ چیست و تکنیک های ایمیل مارکتینگ چه هستند

در مثال فوق، منظور ما از عدد یک‌صد هزار نفر، تعداد مخاطبان هست.

حتی یک لیست ایمیل که ادعا می‌شود شامل یک میلیون آدرس فعال هست، احتمالاً شامل بیش از یکصد یا دویست هزار عدد ایمیل فعال نیست.

متاسفانه اکثر مدیران کسب و کارها، همین که سود یک کمپین تبلیغاتی از هزینه آن بیشتر باشد، احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنند.

آنها می‌گویند:
کمپین ما هزینه‌ی خودش را جبران کرد.
علاوه بر این هزینه خود را برگرداند، تعداد بسیار زیادی از مردم اسم ما را شنیدند و باعث شد آگاهی از برند  افزایش یابد.

همین دستاورد به خودی خود، ارزش بسیار زیادی دارد.

با استفاده از سامانه ایمیل مارکتینگ اپونی تک شما به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید یک ایمیل کاملاً حرفه ای طراحی کنید و به مخاطبان خود در زمان دلخواه ارسال کنید ، از ویژگی های مهم سامانه ایمیل مارکتینگ اپونی تک قدرت ارسال بالا و همچنین ریسک بسیار پایین اسپم ایمیل ها می باشد ، تکنولوژی استفاده شده در سیستم ایمیل مارکتینگ اپونی تک بر خلاف سایر سرویس دهندگان ایمیل مارکتینگ در ایران که از یک سرور برای ارسال ایمیل استفاده می کنند ، استفاده از تکنولوژی Warm up IP می باشد ، در این روش آی پی های سرور طی یک بازه زمانی خاص و بر اساس روش های استاندارد ایمیل مارکتینگ به آی پی معتبر ارسال کننده ایمیل تبدیل می شود ، به صورتی که تمام مراکز ضد اسپم آی پی را به عنوان آی پی ارسال کننده ایمیل های انبوه معتبر در لیست خود قرار می دهند و این کار باعث می شود ایمیل های ارسال شده از این آی پی بدون مشکل به Inbox ارسال شود . در حال حاضر این روش تنها روش قانونی ارسال ایمیل های تجاری در سطح انبوه می باشد .

No comments:

Post a Comment