Tuesday 3 April 2018

عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی وب سایت


عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی وب سایت
بررسی فاکتور ها در ارائه قیمت های طراحی سایت ، امروز می خواهیم توی این انجمن یک آموزش خوب وکاربردی برای دوستانم بگذارم . با توجه به فراگیر شدن تجارت الکترونیک در ایران و هجوم مردم به بازار های اینترنتی و سفارش طراحی سایت این مسئله خیلی اهمیت پیدا کرده است که از کجا بفهمیم که قیمت طراحی سایت واقعا چقدر و به چه عواملی بستگی داره. چون بازه ی قیمتی ارائه شده توسط شرکت های طراحی سایت بسیار متفاوت است.
برخی عوامل مهم در تعیین قیمت:

1-استاتیک یا داینامیک بودن سایت
سایت هایی که فقط نمایش هستند و قابل ویرایش نیستند این سایت ها استاتیک نام دارند ومهمولا هزینه ی پایین تری نسبت به سایت های داینامیک که دارای فایل مدیریت برای ویرایش وبروز رسانی سایت هستند دارند.

2-آماده بودن واستفاده از cms
سایت هایی که از cmsها یا اسکریپ های از قبل تولید شده ساخته می شوند هزینه ی تولید کمتری نسبت به سایت هایی دارند که از پایه برنامه نویسی می شوند،چون نیاز به وقت و انرژی بیشتری برای تولید دارند.

3-عناصر گرافیکی و امکانات سایت
هرچه میزان استفاده از عناصر گرافیکی بیشتر باشد وهمچنین هرچقدر سایت امکانات بالاتری داشته باشد قیمت طراحی سایت بالاتر می رود.

4-اعتبار شرکت وپشتیبانی
شرکت های معتبر با سوابق زیاد و پشتیبانی خوب معمولا قیمت های بالاتری نسبت به شرکت های نوپا یا اشخاص در خواست می کنند.امیدوارم این مقاله برای دوستانم در این انجمن مفید بوده باشد.

No comments:

Post a Comment